Fitness

Fitness

Zajęcia Boksu
Strong

Chcesz ćwiczyć naprawdę intensywnie? Te zajęcia są właśnie dla Ciebie.

Aeroboks to połączenie boksu i fitnessu, więc jest naprawdę mocno. Na zajęciach wykonujemy dużo podskoków, ciosów i kopnięć, są też elementy samoobrony. Zainteresowana? A może wolisz: extreme superwomen workout? Czyli zajęcia, na których spalasz kalorie, modelujesz sylwetkę i poprawiasz swoją kondycję w naprawdę ekstremalny sposób.

Fitness

Joga, stretching, pilates
oraz zdrowy kręgosłup.

Jeśli wolisz coś spokojniejszego, jednak równie skutecznego, to zapraszamy Cię na jedne z tych zajęć. Joga to starożytna technika treningu ciała i umysłu, która zdobywa coraz większą popularność. Wcale się temu nie dziwimy, ponieważ osoby praktykujące jogę twierdzą, że wzmacnia ona ciało, wycisza emocje i rozjaśnia umysł. Z kolei stretching to ćwiczenia rozciągające, które podobnie jak joga, znane są od bardzo dawna – wzmianki o nich pojawiają się w starych opracowaniach chińskich i indyjskich. Stretching jest doskonałym treningiem, dzięki któremu: poprawimy sprawność ruchową, zredukujemy stres oraz pozbędziemy się napięć mięśniowych. W odróżnieniu od jogi i stretchingu, pilates jest bardzo młodą techniką – został stworzony na początku XX w. Jest on połączeniem jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych, dlatego ciało osoby ćwiczącej nabiera gracji, a sylwetka smukłości. Czy już wiesz, co wybierasz?

Fitness

Taniec dla dorosłych,
zumba.

Kochasz taniec? Uwielbiasz tę radosną energię, która towarzyszy każdemu ruchowi? Przyjdź na jedne z naszych tanecznych zajęć. A jeśli nie tańczyłaś jeszcze zumby, koniecznie spróbuj. Zumba jest naprawdę piękna – inspirowana tańcami latynoskimi, tańcem brzucha, jest bardzo kobieca, a przy tym jest kompletnym programem treningowym, który zawiera wszystkie elementy fitnessu: cardio, pracę mięśni, równowagę i gibkość. Po takim treningu stwierdzisz: to jest właśnie to!

Nasi trzenerzy

Poznaj naszych trenerów

Julia
Ola Od dziecka związana ze sportem Trener personalny, instruktor fitness pasjonatka zdrowego stylu życia i podnoszenia ciężarów. Zdobywczyni brązowego medalu w Pucharze Bałtyku kategorii Bikini fitness. Były zawodnik BJJ.
Ania Nauczycielka jogi, ruchu, trenerka.” Mam własny styl praktyki i nauczania, bazujący na doświadczeniu z różnych dziedzin, a także wykorzystujący różne techniki koncentracji i pracy z oddechem. Z szacunkiem podchodzę do tradycyjnych asan, ale znając dobrze ich mechanikę wykorzystuję je tak, aby służyły moim uczniom indywidualnie.
Magda Instruktorka fitnessu od 18 roku życia. Znana w Szczecinie jako połowa teamu Zumboludki, Instruktorka ZIN™ (Zumba Instructor Network™) uprawnieniami do prowadzenia zajęć Zumba® Fitness, Zumba® Toning i Zumba® Sentao.
Sara Swoją przygodę z tańcem rozpoczęła w wieku 6 lat w Państwowym Ognisku Baletowym w Szczecinie. Przez lata zdobywała doświadczenie w różnych dziedzinach tańca, m.in. współczesnym, rewiowym czy musicalowym. Obecnie swoją pasję realizuje jako tancerka i choreografka Szczecińskiego Teatru Muzycznego FAME. Swoją wiedzą w zakresie tańca dzieli się również prowadząc zajęcia dla dzieci.
Dagmara Taniec rozpoczął jej przygodę ze sportem w wieku 6 lat i towarzyszył przez kolejnych 17. Do swojej pracy z dużym zaangażowaniem i tego też oczekuje od swoich uczestników zajęć, a w zamian dzieli się swoją energią, doświadczeniem i wiedzą. Prywatnie kocha tańczyć, jest szkoleniowcem i nauczycielem wf’u.

chcesz wiedzieć więcej?

Pytania i odpowiedzi

Czy na zajęcia fitness trzeba się zapisywać wcześniej?

Aby zapewnić sobie miejsce na zajęciach fitness rekomendujemy zapisywać się w grafiku zajęć na naszej stronie lub bezpośrednio w recepcji klubu. W ten sposób zagwarantujesz sobie miejsce na swoich ulubionych zajęciach.

Jak ubrać się na zajęcia fitness i jakie akcesoria przygotować?

Jeśli jesteś początkująca i czekają cię pierwsze zajęcia fitness, powinnaś ubrać się tak, aby mieć zapewniony komfort. Nie musisz od razu zamiast sportowego topu zakładać jedynie krótkiego stanika sportowego i bardzo dopasowanych szortów. Wygodny sportowy podkoszulek, legginsy, krótkie spodenki lub spodnie dresowe będą idealne.
Wiele osób rozpoczynających swoją przygodę z treningiem w grupach, zapomina o zabraniu ze sobą ręcznika. Ręcznik pozwala w higieniczny sposób korzystać z maty.
Do tego zmienne obuwie sportowe, butelka wody i zaczynamy przygodę na sali

dołącz do nas

Przyjdź jako gość,
zostań stałym bywalcem – wykup karnet.

Chcesz poćwiczyć?
Wzmocnić kondycję?
Zadbać o swoje zdrowie, a może po prostu aktywnie wypocząć? Przyjdź do nas. A jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz.

przejdź do kontaktu
Zadzwoń do nas
+48 513 590 488

Honorujemy karty:

Ważne: Użytkowanie strony oznacza zgodę na używanie plików Cookies i innych technologii. Więcej w polityce prywatności